11.12.2008

כמה נקודות להשרדות שלנו בסביבתנו כמדינה מפותחת

  • מול האסלאם המתחזק בעולם ומול כמות המוסלמים בתוך המדינה שלנו לא נוכל לעמוד אם נהיה חברה בלי זהות ברורה. ברבריות שולטת בכל הארצות הערביות מ-א' עד ת' – מאלג'יריה עד תימן. בהגדרת זהותנו אנו מהווים קודם כל סדר מול כאוס. הסדר שלנו נובע מהמסורת היהודית המשולבת עם טכנולוגיה מתקדמת. שילוב זה נותן לנו כוח מוסרי וצבאי נגד אויבינו בסביבתנו. אין פשרה בין הסדר ובין הכאוס. פשרה אשר גוררת אותנו לשפל שרואים בסביבתנו אינה מוסרית. השואפים לבנות פה עוד מדינה כשוויץ הש בשלום עם שכניה לא מבינים שהערבים ישתלטו מהר על כל מדינה בלי זהות חזקה. בסביבתנו סדר יציב צריך להיות קשור למסורת שלנו. סדר ואנושיות ופיתוח טכנולוגי ילכו ביחד עם מסורתנו וכולם צריכים להיות חלק מזהותנו.
  • אם נצטרך לבחור בין פשרה עם כאוס ובין מלחמה נגדו – נבחר במוסר ובסדר ובמלחמה, עם כל שאיפתנו לשלום. כאוס מהווה מוות, מלחמה איתו נותנת צ'אנס לחיים. אין פשרה בין חיים ומוות. נעדיף לחיות במלחמה מלמות בשלום. עם אותה הדילמה, להתפשר או להילחם, היו אנשים מול נאציזם וקומוניזם ועכשיו זה מול האסלאמיזם, העובדה שכל השלושה היו בשלבים מסוימים בני ברית הינה סימפטומטית. כנאצים וקומוניסטים, גם האיסלאמיסטים ממציאים עובדות וחלק מהעולם מעמיד פנים שהוא מאמין בהן. אבל על פי כל המידע הנתמך על ידי המדע המודרני – היהודים היו הראשונים בארץ זו מכל העמים ששרדו, והישוב היהודי המשיך פה כמעט בלי הפסקות יותר מ-3000 שנה. מדע מודרני עומד פה נגד אמונות תפלות ונגד שקר מובהק. אין פשרה בין אמת ושקר. היינו פה ראשונים, בנוסף קנינו פה קרקעות על פי החוק המודרני, אך ליתר ביטחון כבשנו את השטחים בשלוש מלחמות מול תוקפים, אך לביטחון נוסף נתנו חלקים שונים של השטחים כמתנת פיוס לכל אחד מארבע המדינות השכנות שלנו. יש לנו זכות היסטורית, חוקית, עובדתית ומוסרית לארץ זו.

  • להשקפת העולם של הרבה מהעיתונאים והפוליטיקאים שלנו יש שורשים בקומוניזם וסוציאליזם ברוסיה מלפני 90 שנה. כאשר המושגים האלה כבר מיושנים, ואפילו ברית המועצות התפרקה, הדינוזאורים שלנו ממשיכים בכוח להגן על המונופולין שלהם בכל רשויות השלטון ובכלי התקשורת. שמונים שנה מחזיקים תפקידים ומוסרים אותם לילדיהם מדור לדור גם בפוליטיקה וגם בכלכלה ובכל תחומי התרבות. הם משלבים רגשנות ופחד ביחס לערבים עם ברוטאליות ושנאה ביחס ליהודים בעלי דעות שונות. הם מנסים להוציא מהחוק כל אופוזיציה נגדם. הדינוזאורים האלה שונאים את הזהות שלנו ואם יישארו בתפקידים מרכזיים במדינתנו, לא נוכל לפתור את הבעיות הקיומיות שלנו.

  • מעשים התומכים בכאוס ובשקר אינם מוסריים, וכן אינו מוסרי להגדיל את השטחים שכאוס וברבריות שולטים בהם. לא מוסרי להסתיר או להמציא עובדות, אפילו למטרות כביכול טובות כמו דו-קיום, עוד פחות לשם דו-קיום עם כאוס. ידוע שבזמן השואה העיתונאים פה העדיפו לעסוק יותר ברכילויות פנימיות, הם גם אף פעם לא גילו את הפשעים של הקומוניזם בשלמותם, כעת הם מסתירים ומצדיקים את פשעי האסלאם, אבל את רוב האנרגיה שלהם עכשיו הם משקיעים בהשמצות נגד אוהבי ישראל. אנשים תמיד שיקרו על מנת להגדיל את שטחי מדינתם, הדינוזאורים שלנו הם הראשונים בהיסטוריה שממציאים עובדות על מנת להקטין את שטחי מדינתם.
  • דרישות למתמודדים לתפקידים ציבוריים, כולל פוליטיקה ובתי משפט, יצטרכו לכלול: עבר פלילי נקי, יכולת חשיבה מדויקת, ואהבת ישראל כתנאים להיבחרות. אין הרבה חברי כנסת שהיו עומדים בכל שלושת התנאים.
  • מי שבחר בחיים נגד מוות, הוא בחר אוטומטית סדר נגד כאוס, ומוסר נגד רוע, והתקדמות טכנולוגית נגד פיגור. בסביבתנו הוא בחר גם מסורת יהודית נגד בלבול ושקר של אויבינו מסביב ומבפנים. סדר, אנושיות, התקדמות, אמת ומוסר כולם מגיעים בחבילה אחת בזהות שלנו, ביחד עם המסורת שלנו. מי שמנסה לבחור רק חלק מהחבילה,יכשל. עם מנהיגים מוסריים, בעלי חשיבה מדויקת ואוהבי ישראל נוכל להיות מעצמה טכנולוגית ומוסרית – ואור למדינות אחרות. נוכל לפתור את כל הבעיות של איומים, דמוגרפיה, שחיתות, חינוך רע, חוסר מים, פערים בחברה ואיכות הסביבה.

(הדברים הוצגו בכנס מפלגת התקווה ב-8.12.2008 בתל אביב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה