7.1.2016

השמאל הובס בבחירות 2015 אבל בתחילת 2016 ממשיך להחזיק את המדינה בגרון

הפירמידה שלמטה מרכזת בעיות שמדכאות אותנו שנים ושהוזכרו בפנינו גם בחדשות של הימים הראשונים בשנת 2016. האות ש' מסמלת שחיתות ששולטת במדינה – האותיות ש"ש מסמלות את שוברים שתיקה ששואפים לשבור את כוחנו. 

ש'
ש"ש
הסתה
מתווה גז
שרה נתניהו
שרפה  בדומא
מחבל בתל אביב
בג"ץ עוזר לאולמרט

יותר פרטים על הפירמידה המכבידה עלינו:

שחיתות 
האזרחים יכולים להשפיע רק על סדר המפלגות בבחירות – הם נותנים את קולם למפלגה שנראית הרעה במיעוטו. אחרי הבחירות המפלגות משנות את כיווניהן והפוליטיקאים עוברים באופן חופשי בין המפלגות. הממשלה והאופוזיציה מחפשים דרכים לאיחוד וביחד משחררים רוצחים, השרים מעבירים עסקים ענקיים לחבריהם ומדכאים תחרות, הצבא מונע מהחיילים להתגונן, בג"ץ נלחם נגד ממשלת הימין, אנשי התקשורת משמיצים את ישראל, המשטרה מקלקלת את כל מה שאפשר וכמעט כל מפקדיה הם מטרידנים סדרתיים, ההסתדרות משתפת פעולה עם העולם התחתון, חברות מארגנות שביתות בעד העלאת משכורות לבכירים, אנשי התרבות מכינים תכניות ריאליטי ומייצרים סיפורי אהבה בין יהודייה לגיבור פלסטיני, וכן מרצים ומורות מלמדים שנאה ליהדות. במשרות רבות מקבלים בעיקר קרובי משפחה. השחיתות צמחה מהשורשים הסוציאליסטים של המדינה. למרות הכל, רוב האזרחים אוהבים את מדינת ישראל ומובילים אותה למעלה בין המדינות המפותחות בעולם ומקווים שבבחירות הבאות משהו ישתנה.  

שוברים שתיקה
בין האזרחים הכי חרוצים נמצאים חברי הארגונים האנטי ישראלים כמו שוברים שתיקה, שלום עכשיו, יש גבול, בצלם ורבים אחרים, שרובם מקבלים מימון ממקורות זרים – קומוניסטיים, נאצים ואסלאמיסטיים. הם משמיצים את ישראל, את צה"ל ואת היהודים ותומכים בחרם כלכלי ותרבותי נגד מדינת ישראל. בתוך המדינה הם מנצלים את קשריהם עם אנשי מפתח בתקשורת, עם אנשי ביטחון ובתי המשפט על מנת להרחיב את הפילוג בין הימין לשמאל, להזיק לכלכלה ולהשפיע על תוצאות הבחירות. הם משפיעים על חייהם של האזרחים יותר מארגונים דמוקרטים; לדוגמה הם השמיצו את השגריר החדש של ישראל בברזיל וגרמו לדחייתו על ידי הברזילאים. פעילותם היא חד משמעית בגדר בגידה על פי כל הגדרה אפשרית, אבל המערכת המשפטית/תקשורתית/ביטחונית בישראל מעדיפה לחפש אויבים בימין.   

הסתה 
כמעט כל אמצעי התקשורת מסיתים יום ולילה נגד הימין, כך שהדעות של מפלגת מרצ, שקיבלה בבחירות 4% קולות, נכפות על רוב התושבים. הפרופגנדה הבלתי פוסקת זורמת מערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, גלי צהל, קול ישראל, ידיעות אחרונות, הארץ ומעריב עשרות שנים. אותן הדעות בדרך כלל נתמכות גם על ידי מערכות תרבות וחינוך. מי שאינו שמאלן קיצוני (95% יהודים) אינו מיוצג ומי שהינו ימני (60-65% יהודים), מרגיש כמו מיעוט או אדם זר בארצו מול המסיתים. המסיתים מדגישים עובדות שליליות ומסתירים עובדות חיוביות על מדינת ישראל, וכן מסתירים עובדות שליליות ומדגישים עובדות חיוביות על אויבי המדינה. מטרותיהם החשובות הינן לשכנע שכדאי לוותר לערבים, שסוציאליזם הוא טוב ושכל הרוע בא מהימין.  

מתווה הגז
נגד כל הסיכויים נמצא בים גז טבעי במקורות ענקיים בתחום המים הכלכליים של מדינת ישראל. רק בזכות טכנולוגיה מפותחת אפשר למצוא ולשאוב את הגז שנמצא 1.5 קילומטר מתחת למים ו- 5 קילומטר מתחת לאדמה. כאשר מצרים הפרה את הסכמי השלום עם ישראל והפסיקה לספק גז מסיני, בשמאל התעלמו מזה שנים, אבל כשנמצא גז במי ישראל, מיד התחילו מסע הסברה וטענו שהקפיטליסטים גונבים את הגז מהעם. כאילו שהעם שאב את הגז מעומק של 7 קילומטרים ולא החברות שהשקיעו מאות מיליוני דולרים. למרות שיש כמה בעלים ולמרות שכל העסק היה חוקי לחלוטין, השמאלנים צועקים ומזהירים מפני סכנות של מונופול – אחרי עשרות שנים שהן לקבוצת הסוציאליסטים היה מונופול על כל המפעלים, על ההסתדרות, על הבנקים ועל התקשורת, פתאום הם פוחדים ממונופול. המדינה חתמה על חוזה מצוין על פי כל הסטנדרטים העולמיים, אבל השמאל הפעיל את כל אמצעי ההסתה ובטלוויזיה דיווחו על כל הפגנה בת 10 משתתפים, כך שבסוף הם כמעט הצליחו לקלקל את ההזדמנות ההיסטורית. למה? כי הימין בשלטון, אז צריך לעשות בעיות, אפילו אם הנזקים יעלו מיליארדים וביטחון המדינה ייחלש לשנים. 

שרה נתניהו
כן התעשיינים והפוליטיקאים והבנקאים שגדלו מהשורשים הסוציאליסטים עשו מיליארדים על העסקים ביניהם, על בניית שכונות שלמות וערים, על הכבישים ועל הרכבת הקלה בירושלים ועל הרבה עסקים אחרים. אבל יותר חשוב ששרה נתניהו החזירה בקבוקים ריקים בלי לתת את הכסף לקופת המדינה. אחרי שפוליטיקאים ממפלגת העבודה גנבו מיליונים, ונתנו אלפי דונמים לחברים הבדואים שלהם בנגב (בן אליעזר לדוגמה), חשוב יותר לבדוק כל דיווח של מנקה שירותים שהיה לו סכסוך עם אשת ראש הממשלה הימני. בתחילת השנה שוב נחקרה שרה נתניהו שעות במשטרה.

שריפה בדומא
בכפר דומא היו בשנה האחרונה כמה שרפות בבתים של משפחת דוואבשה במסגרת הסכסוכים במשפחה הגדולה – כמו שמקובל אצלם. אך, אחרי השרפה ביום 31.7.2015 הוחלט שהיא נגרמה על ידי יהודים ימניים. כבר מזמן חיפשו ביחידה היהודית בשב"כ קייס גדול המוכיח שבאמת קיים מה שהם מכנים אותו "תג מחיר" ושיש הצדקה לקיום היחידה. הסימן היחיד שמדובר ביהודים היה ריסוס בעברית "נקמה", אם כי היו קולות שטענו שהסגנון של האותיות מצביע על מרסס ערבי. הבית שנשרף נמצא במרכז הכפר ועל החלונות היו סורגים צפופים, כך שהמחבלים היהודיים היו צריכים לרוץ לפחות קילומטר, לרסס את המסר של תג המחיר, להעביר בקבוק תבערה בין הסורגים הצפופים ולרוץ קילומטר חזרה בתוך הכפר המלא אנשים. עדויות ראיה של שני שכנים שהיה אפשר לראות באינטרנט כמה שעות אחרי המקרה נוגדות לחלוטין אחת את השנייה, אך שניהם טענו שראו שני רעולי פנים, כנראה יהודים. היחידה היהודית טענתה מהרגע ראשון שהם יודעים איזה קבוצת אנשים עשתה את הפשע, אבל חודשים ארוכים לא עצרו אף אחד. חודש אחרי השרפה הייתה שרפה נוספת בבית של בני משפחה אחרים ממשפחת דוואבשה, אבל היחידה היהודית מיד אמרה שזה קצר חשמלי, למרות שמעדויות התושבים היה ברור שמדובר בהצתה וכתב של NRG שביקר במקום בבוקר מצא שרידם של בקבוק תבערה. בדצמבר נעצרה קבוצת יהודים צעירים, חלקם ילדים, ביניהם במקרה נכדו של הרב כהנא, בלי לתת להם להפגש עם עורכי דין כמה שבועות. חלק מהילדים שוחררו, בלי התנצלויות, אך אחרי ארבעה ימים של עינויים קשים אחד מהנערים נשבר והודה באשמתו – אותו החליטו להעמיד לדין כמו רוצח יחיד – היחידה היהודית בשב"כ שכחה שהבטיחה להרשיע קבוצה שלמה של רוצחים וכן שכחה שהעדויות דיברו על שני רעולי פנים. יום אחרי השריפה, ריבלין הנשיא התנצל בפני כל העולם ואמר שהוא מתבייש להיות יהודי. כל התקשורת חוגגת את ה"פשע של הימין" וביחד עם היחידה היהודית ומערכת המשפט מתכוונים לנצל את המקרה לדה לגיטימציה של הימין, למרות  הנזקים שזה גרם לדמוקרטיה בארץ ולמדינת ישראל בחו"ל. לתלונות על העינויים הקשים שעברו הילדים במרתפי השב"כ ענתה היחידה היהודית בפרסום סרטון מחתונה של "הימין הקיצוני" שצולם לפני כמה שבועות, שבסרטון דוקרים ילד שמת בדומא. אנשים שאלו מאיפה הופיע פתאום סרטון כזה ומאיפה צצה התמונה בחתונה – אבל מי שזוכר את רצח רבין, גם זוכר שאת התמונה של רבין במדי אס אס יצרו בשב"כ וכן זוכר שאת התמונה הביא להפגנה הגדולה אבישי רביב, סוכן שב"כ, כמו שדיווחו כל העיתונים בזמנו.  

מחבל בתל אביב
מחבל ירה באנשים ברחובות תל אביב. ולמרות שיש מצלמות בכל פינה לא הצליחו לתפוס אותו. בהתחלה התקשורת דיווחה על אפשרות של שנאה נגד הקהילה הגאה. כשהתברר שמדובר בטרור ערבי, שיבחו את אביו של המחבל שגילה את זהותו. המחבל כבר ניסה לחטוף נשק מחייל לפני כמה שנים ושוחרר על ידי מערכת המשפט כאדם בדיכאון. התברר שהמחבל לקח נשק מאביו, שגם הוא היה פעם מעורב במעשי אלימות מזוינת. כמו כן, התברר שהאבא גילה את זהות בנו רק אחרי שזהותו כבר היתה ידועה. למרבה הפלא האבא היה "עוזר של המשטרה" ולמרות כל מעשי האלימות של המשפחה, המשטרה נתנה לאבא להחזיק נשק מיוחד - שבסופו של דבר רצח שני אנשים ופצע כמה אחרים. את המחבל לא תפסו, אבל את שרה נתניהו כן.   

בג"ץ עוזר לאולמרט
אולמרט היה ידוע כאיש מושחת מאז ומעולם. חלק מהפרשות בהן היה מעורב הן פרשת הבנק הצפון אמריקאי, פרשת החשבונות הפיקטיביים, פרשת האי היווני, פרשת כרמיה, פרשת מרכז ההשקיות, פרשת מעטפות הכסף, פרשת ראשונטורס, פרשת הולילנד, ועוד ועוד. על הדברים הכי גדולים כנראה לא קראנו, כמו לדוגמה על הרכבת הקלה שלא מתאימה לירושלים כלל ושאותה התחילו לבנות בתקופת כהונתו כראש העיר. רק על שתי פרשות שלא התיישנו קיבל אולמרט שש שנים בבית המשפט המחוזי מהשופט רוזן. בג"ץ שינה את גזר דינו למאסר של שנה וחצי. קשה להבין זאת. ההסבר היחיד הוא שאולמרט עשה נזקים גדולים למפלגת הליכוד ושכל משפחתו, כולל אשתו וילדיו, חברים בארגונים אנטי ישראלים. 

כן, יש להם את היחידה היהודית בשב"כ, את כל התקשורת ואת הבג"ץ – אך הם רק 4%
והם סומכים עלינו, סומכים שתמיד ננצח אותם בבחירות, ניתן להם לשלוט בנו ונרגיש אשמים בגלל התיקים שהם תופרים לנו ובעיקר שתמיד נגיד "רק לא למלחמת אחים". אבל הם לא לוקחים בחשבון שפעם מישהו יכול לשאול: "למה לא מלחמת אחים כשהם מהווים רק 4%? הרי אנו ננצח אותם גם בבחירות וגם בכל קרב אחר, כולל במלחמת אחים.