9.2.2016

לוח שנה לטרור של השמאל הרדיקלי

הטרור הערבי התחיל בזמן של מוחמד במאה ה-7 והמשיך בכל הארצות ובכל התקופות תחת שלטון האסלאם [1]. מאז קום המדינה, 19 שנה לפני ה"כיבוש", סבלו היהודים יום יום מהמעשים האכזריים של הערבים בארץ [2]. מ-1948 עד ל-2015 נפלו 23,300 חיילים ו-5200 אזרחים נרצחו בפעולות איבה, בממוצע חייל אחד כל יום ו- 1.5 קורבנות איבה כל שבוע. במשך השנים מדינת ישראל התחזקה והטרור כבר יכול להתקיים רק בזכות התמיכה של השמאל הרדיקאלי בישראל. בנסיון לחקות את השמאל באירופה ובאמריקה שנושך את היד שמאכילה אותו, הקופים בישראל עושים אותו
דבר, אבל במדינה שנמצאת במלחמה זה מהווה מעשה בגידה. האומנים (כמו שהם קוראים לעצמם), דהיינו שחקנים חובבנים וסופרים שלא כתבו משפט שכדאי לזכור אותו, ביחד עם עיתונאים שמתיימרים להיות מקוריים, מחפשים פרסום על ידי מעשי תמיכה באויבי המדינה הדמוקרטית, אם כי רבים מחפשים גם כסף או סקס אצל הנערים הערביים [3]. "האליטה", הכוללת את האומנים, העיתונאים, השופטים וצמרת מערכת הביטחון, במיוחד החטיבה היהודית בשב"כ, נתמכת בעיקר על ידי הבוחרים של מפלגת מרצ שמהווים רק 5% מהישראלים, אך מחזיקים ברוב תפקידי המפתח בתקשורת ובעמדות חשובות אחרות. הפעילות האנטי ישראלית שלהם מתארגנת גם בארגוני עזר, כמו שוברים שתיקה, בצלם ושלום עכשיו, שמקבלים מימון מאנטישמים באירופה וגם מקופת המדינה. 

מה המטרה שלהם? הם שואפים לשבור את נחישותם של הישראלים להחזיק מעמד, וכן רוצים לוותר לערבים ולתת להם חלקים מהמדינה וכך להביא שלום, על פי האמונה של הטמבלים השימושיים, או לגמור את ישראל, על פי האמונה של האנטישמיים. לוח הזמנים בעבודת ה"אליטה" שלנו לתקופת בין ה-13.9.2015 לתאריך ה-5.2.2016 מותוות בטבלה. פיגועי דריסה סומנו בירוק, פיגועי סכינאות בכתום, פיגועים בנשק חם בצהוב ופיגועים בבקבוקי תבערה או אבנים בסגול. מספר הפצועים מסומן באדום, ומספר הנרצחים מסומן בשחור (מגן דוד אדום דיווח על 301 נפגעים שזה יותר מהמספר שדווח בעיתון וסומן פה).


אפשר לראות שפעילי השמאל היו חרוצים – אך השאלה היא אם מיעוט כל כך קטן ותחת השפעה של סמים כמו אנשי מרצ יוכלו לנצח, בעזרת הסטליניסטים ביחידה נגד יהודים, אותנו שאנו הרוב במדינה ושמוכנים ללכת אתה עד הסוף. נראה.


[1] Martin Gilbert: In Ishmael’s House, A history of Jews in Muslim Lands, McClelland & Stewart Ltd. Toronto, Canada, 2010, Yale University Press 
[2] Of course, everybody always suffered under the Arabs, including Arabs themselves, their minorities, their women, children, etc. 
[3] Yisrael Hayom, January 10, 2016, page 15, Left Organizations Acted against the State