27.1.2015

אירופה המבוהלת והמטופשת בגדה בעיתון שרלי הבדו - שקיעתה ונפילתה של האימפריה האירופית

הקריקטוריסטים האמיצים שעבדו בשבועון הסטירי שרלי הבדו לא נכנעו לאיומי המוסלמים, אך הרפובליקה הצרפתית לא הייתה מסוגלת להגן עליהם. הרוצחים הגיעו אליהם למרות ששהו במקום מוסתר ומאובטח. הפירטים כבר נמצאים על הספינה – הגנבים כבר בתוך הבית – והגרורות כבר התפשטו כמעט בכל האיברים בגוף. במצב בו המוסלמים מהווים 10% מהאוכלוסייה, אין מקום שבו ניתן להתחבא ולשרוד בשלום. התקשורת המערבית והפוליטיקאים מעמידים פנים שהם מאמינים שמרבית המוסלמים הם שוחרי שלום שיטמעו באוכלוסיה בסופו של דבר, אך הרוב המוסלמי מפריך את
האשליה הזו על ידי הפגנת שנאה כלפי מארחיהם. הם לא יצורים סימביוטיים התורמים לרב-תרבותיות, אלא פרזיטים זדוניים שהורגים את המארח שלהם. פשעים אכזריים מבוצעים על ידי מוסלמים שנולדו באירופה. העלמת עין מעובדה זו תגרום להתנוונותה של אירופה תוך כמה שנים. כעת זוהי תקופה קריטית בהיסטוריה האירופאית וכאשר סופרת עתידית תכתוב על שקיעתה ונפילתה של האימפריה האירופית, היא לבטח תזכיר את "ההפגנה הגדולה ביותר של האחדות האירופאית בפריז ב-11 בינואר 2015" כסימפטום שיתוק רצונה של אירופה לשרוד. צרפת ארגנה כינוס סולידריות של 2 מיליון אנשים, במקום לשלוח 2 שוטרים חמושים שיסגרו את המסגד שבו רוצחי העיתונאים עברו חינוך מחדש לשנאת המערב. במקום שיעמיד לדין את האימאמים הצרפתים ויגרש את המוסלמים הקיצונים למדינותיהם, הממשל הצרפתי כינס, חוץ מ-2 מיליון התושבים, גם נציגים מ-50 מדינות בכדי לגנות את האלימות; מכל מקום בכדי לא להעליב את המוסלמים, בשורה הראשונה במצעד הגדול ביותר בהיסטוריה האירופאית נראו באופן אירוני פוליטיקאים מוסלמים רבים כגון נשיאה של מאלי איברהים קייטה, מלך ירדן עבדאללה, ראש ממשלת טורקיה אחמד דאוטוגלו וראש הארגון לשחרור פלסטין (אש"ף) אבו מאזן.


צועדים בגאווה בשורה הראשונה של הצעדה הגדולה ביותר בהיסטוריה של אירופה הם נשיא מאלי (הראשון משמאלו של נשיא צרפת הולנד, 94% מנשות מאלי עוברות כריתת דגדגן), ראש ממשלת טורקיה (הרביעי מימין לנשיא צרפת, טורקיה תומכת באופן פעיל בטרוריסטים מוסלמים), מלך ירדן (השלישי מימינו של נשיא צרפת, ירדן היא מדינה אוטוקרטית מוסלמית נחשלת) וראש אש"ף והרשות הפלסטינית (השני מימינו של נשיא צרפת, אבו מאזן חבר בקבוצת טרור מאורגנת שרוצחת תושבים רבים).

הפרסה הזאת איננה מחלתה צרפתית בלבד, שכן כל אירופה ניהלה מדיניות פייסנית עוד מזמנו של היטלר:הם עשו כל שביכולתם בכדי להימנע מקונפליקט עם הנאצים וחיכו עד שהנאצים החליטו בעצמם לתקוף אותם, הם הקריבו את מזרח אירופה לקומוניסטים וחיכו עד שהקומוניסטים בעצמם התפזרו, ועכשיו הם שוב רק מחכים, רק שהפעם האויב הוא גלובלי יותר ובאופן קריטי הוא בתוך גופה של אירופה; כיום, אין אמריקה חזקה שתעזור לאירופה כבעבר – היום אפילו נשיאה של ארצות הברית הוא ממוצא מוסלמי.

במקום מרפא דרסטי, אירופה הגוססת מיישמת שיטות שמאניות ומציעה ניסך ומפייסת את הרוחות הרעות. צרפת הכביכול רציונלית ממשיכה לחזור על מילות הקסם ("אסלאם היא דת שלווה", "הטרוריסטים מפרשים את האסלאם בצורה שגויה", "רוב המוסלמים הם אנשים טובים", "אחד מהנרצחים היה בעצמו מוסלמי", "הימין הקיצוני מסוכן גם כן") ומסתירה את האבחנה ובעיקר נמנעת מלהגיד בכל רם את שם המחלה – אסלאם – שמא יתעוררו הרוחות הרעות. במקום להלחם בשביל האמת, החופש והביטחון, הפוליטיקאים והתקשורת חוזרים על המנטרה "אנחנו שרלי", כשמשפט שהיה תואם יותר למציאות הוא "אנחנו מפוחדים וטיפשים ובגדנו בשארלי". הסלוגן הצרפתי חירות-שוויון-אחווה נשמע כרגע יותר כמו בוגדנות-פחדנות-טיפשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה