20.6.2015

יכולנו לחיות בארץ זו כמו בגן-עדן, אילו הבוגדים מתוכנו לא היו מוכרים אותנו למחבלים

יכולנו לחיות בארץ זו כמו בגן-עדן, אילו הבוגדים מתוכנו לא היו עוזרים לאויבים שמקיפים אותנו. ניצחנו את אויבינו בכל המלחמות וכעת הם מתפרקים ויכולים רק לטפטף את הרוע שלהם. הם שולחים רוצח לבתנו בלילה אחרי שמלשינים הסבירו לו איפה למצוא מפתח לדלת ואיפה הילד ישן. כמעט התייבשנו, כאשר הגשמים נפסקו ורקטות נפלו במקומם, התיירים לא באו והחקלאות נהרסה, וכן כל הסכמי השלום המפורסמים הופרו והמצרים הפסיקו לספק לנו את הגז שלנו מסיני. אך קורים לנו ניסים ומצאנו גז חדש והתפלנו לנו יותר מים משהכנרת יכולה לתת, וכן אויבינו נחלשו עוד יותר
ונלחמים אחד נגד השני. 

יכולנו ליהנות מהעבודה שלנו, מהאושר, מהנסיעות בעולם ומהתרבות האמתית. אך הבוגדים מעודדים את רוצחינו לבוא לבתי הכנסת שלנו ולמסעדות ומסיתים את העולם נגדנו. לתפוס כותרות בעולם זו התרבות שלהם, לחבר פמפלט על אשמתו של הילד שנרצח וליצור הצגה מהללת את המחבל – זו תרבותם ועוד גוזלים כסף מכסנו למימון ההצגה. כאשר שבעה ערבים רצחו בחוף תל אביב גבר יהודי מול עיניהן של בתו ואשתו, עורכי הדין החליטו שהסיבה היא הבירה שהרוצחים שתו באותו הלילה ואסרו על כולנו לקנות בירה אחרי השעה 11 בלילה. ארגנו לנו חרם בעולם ורקטות בבית. מכיוון שהבטיחו להם יונה כשהיו ילדים, הם מחזירים לנו סכין לגב. 

יכולנו לחיות כמו בגן-עדן, אילו עורכי הדין שלנו לא היו משחררים את רוצחי ילדינו ולא היו נותנים את אדמותינו לאויבינו שהובסו בקרב. כמעט הגענו לגן-עדן, אך העיתונאים והאמנים מעדיפים לא להיכנס לשם בלי הרוצחים האהובים עליהם. נצחנו בבחירות דמוקרטיות אבל אנשי התרבות האספסופית שולטים פה בעזרת התקשורת שלהם, הבג"ץ והחטיבה נגד יהודים בשב"כ. למה הם עושים את זה? מבוגדנות ופחדנות, כי הם מקווים למכור את ישראל ולקנות אבטחות מהמחבלים שמפחידים אותם. כמו כן, גם מטיפשות, כי הם לא מבינים את המציאות ולא יודעים שאי אפשר לקנות את אהבתם של הסדיסטים. 

המוסלמים הם לא הבעיה, הם זהים בישראל ובסוריה ובעירק ובאיראן, הם חלק של הנוף האכזרי המדברי באזור – הסתדרנו במדבר ונסתדר. הבעיה היא לא המוסלמים, אבל האחרים. אנו נחיה פה כמו בגן-עדן, אבל בלי האחרים.