1.9.2021

המדע נגד חיסון הילדים לקוביד-19 – בניגוד לפרסום האגרסיבי של הפוליטיקאים וערוצי הטלוויזיה, התועלת של החיסון לא עולה על הסיכונים אצל הילדים וצעירים

במשך כל התקופה השתדלו המנהיגים שלנו, המובילים את הקרב נגד הקורונה, להיות הכי נוקשים בעולם. הם הצליחו לסגור את הכלכלה וכן את בתי הספר לתקופות ממושכות יותר ממדינות מפותחות אחרות רבות. הם אפילו אפשרו לחברת פייזר לבצע ניסויים קליניים עם החיסון החדש שלהם על כל עם ישראל. המסר של המומחים האהובים על ערוצי הטלוויזיה לאזרחים היה: "אנו לא יודעים כלום על הווירוס החדש אבל אתם צריכים להקפיד על כל הוראותינו, לא חשוב כמה מוזרות תהינה".

אנו האזרחים רובנו הקפדנו על כל הדרישות וכדאי לעצור ולסקור איפה אנו נמצאים היום יחסית למדינות אחרות. לדוגמה בוא לספור כמה מאומתים היו בשוודיה, המדינה שטיפלה במחלה בלי היסטריה ובלי פחד, שלא סגרה את הכול באופן גורף ונתנה לאזרחיה חופש יחסי בבחירת אמצעי ההגנה. בסוף אוגוסט היה בישראל 113 אלף מאומתים למיליון תושבים, לעומת 110 אלף למיליון בשבדיה. בישראל היו 750 מתים עם קורונה למיליון תושבים, ואילו בשבדיה 1440; אך ידוע שרוב המתים הינם בגיל 65+ ולשבדיה יש פי שתיים יותר אנשים בגילאים אלה, אז אם בשתי המדינות יהיה אותו שיעור המתים למיליון קשישים, אפשר לצפות בערך 1500 מתים למיליון בשבדיה – לא רחוק מ-1440.

בוא נבדוק את המספרים במדינות מפותחות אחרות. מספר המאומתים למיליון תושבים נמוך מישראל בהולנד, ספרד, צרפת, פורטוגל, בלגיה, בריטניה, שוויץ, וכו'. מספר המתים למיליון תושבים נמוך מישראל בקנדה, דנמרק, פינלנד, נורבגיה, וכו'. לדוגמה השכנה שלנו, קפריסין, שעברה את תקופת הקורונה באופן רגוע ובלי להיות השפן הראשי של העולם בניסוים קליניים, ספרה פחות מאומתים ורק חצי מתים למיליון לעומת ישראל. אכן, ההשוואה עם מדינות אחרות מראה שהמאמצים לנצח במרוץ החיסונים היו מיותרים, אם לא מזיקים.

הבנו שחיסון הקשישים מגן על אנשים פגיעים. אך המנהיגים התלהמו להרחיב את יעד החיסונים לכל הגילאים מעל 18. אחרי כן הם הרחיבו את הניסוי גם לצעירים בגילאי 16-17. אחרי כן החליטו לנסות שלוש מנות במקום שתיים. כעת הם חושבים לנסות עוד מנות נוספות ללא הגבלה, למרות שיעילות החיסון לווריאנטים החדשים יורדת תחת 40%. אך הלחץ שלהם על הרחבת הניסוי לילדים בגיל 12-15 כבר עובר את כל הקווים האדומים.

החיסון נגד קוביד-19 לא עבר את התהליך הרגיל של הבדיקות והאישורים, ולכן צריך להיזהר משימוש לא נחוץ אצל הילדים. לפיכך, משרד הבריאות של בריטניה החליט בהצהרה על החיסון מיום 4 באוגוסט 2021 שהנזק האפשרי מהחיסון עולה על יתרונו אצל אנשים בריאים תחת גיל 18. הסיכונים לילדים תוארו לעומק במדריך להורים של החברה הקנדית CANADIAN COVID CARE ALIANCE. המדריך מצטט פרסומים מדעיים רבים ומסביר למה הסיכונים של החיסון נגד קוביד-19 אצל הילדים עולים על התועלת. גם רופאים ישראלים מתנגדים בחריפות לחיסון הילדים, כפי שראינו לדוגמה במכתב פתוח למערכת הבריאות החתום על ידי 93 רופאים.

אפילו המחקר של החברה PFIZER הראה שיותר מ-50% מחומר החיסון זז ממקום ההזרקה לתוך הגוף. הוכח שהחומר יכול להופיע כמעט בכל האיברים. לא רק המרכיבים של החיסון, כולל הפולימר PEG, אך בעיקר החלבון הווירלי SPIKE שנוצר אחרי ספיגת החומרים בתאי הגוף, יכולים ליזום תגובות הרסניות. דווקא בישראל דווחו מיקרי דלקת בשריר הלב, שהם נפוצים יותר אצל הצעירים. המדריך הקנדי מעלה אפשרויות מחרידות של נזקים, כמו לדוגמה בעיות פוריות שיכולות להופיע אחרי שנים רבות כאשר הילדים יתבגרו.

פה מדובר על קרב על הילדים שלנו ועל העתיד של מדינתנו. הקרב כבר התחיל ואת החלק הראשון אולי הפסדנו, כי מחצית מהילדים בגילאים 12-15 כבר התחסנו. צריך להסביר לכל ההורים שקוביד-19 אינו מסכן את הילדים הבריאים כלל וכן שהמומחים הלא קשורים למבצע החיסון מסרבים לחסן את הילדים. המדריך הקנדי מראה שהילדים לא רק שלא צריכים לפחד מהמחלה, אך הם גם לא מפיצים אותה – מי שמדביק בבתי הספר זה בעיקר המורים ולא הילדים. מצחיק שיש לחץ על הילדים להתחסן, כאשר חלק מהמורים אצלנו אינם מחוסנים.

הפוליטיקאים והעיתונאים שמחו לשכוח מהמחבלים ומהמלחמות שלנו והתלהבו להציג לציבור אויב אחר, משותף לכל העולם – הפנדמיה. הם נהנים להיות כביכול חלק מהעולם, ואפילו רצו להיות יותר עולמיים מכולם. שילמנו מחיר. הגבלות גדולות יותר בבתי ספר ובתי כנסת היו רק באירופה בזמן מלחמת העולם השנייה. המחיר הכבד שהמנהיגים גרמו לנו לא כולל רק נזקים בחינוך הילדים והפסדים כלכליים. הפגיעה הגדולה היא פסיכולוגית. חלק גדול מהאוכלוסייה, כולל רוב הילדים, נדבקו על ידי הווירוס ההרסני ביותר שקוראים לו "פניקה".

הסטטיסטיקות מראות שמי שמת זה בעיקר אנשים זקנים וחולים יותר שרובם היו בכל זאת מתים בקרוב, עם כל הצער; כל שנה מתים בישראל כ-50,000 אנשים. האויבים בסביבתנו מספיק מסוכנים ולא צריך לחפש עוד שדים ולהפחיד את הילדים ואת כל האוכלוסייה עוד יותר. יש כבר תרופות יעילות נגד הקורונה, הרופאים למדו לטפל במחלה והנגיף נחלש במעגלים הבאים. כמו עם השפעת, נמשיך להיות עם המחלה אך לא נעצור את חיינו. אך בעיקר לא נסכן את הילדים שלנו עם חיסונים שעוד לא אושרו בתהליכים רגילים.

כל יום רואים בסביבתו שהאנשים המחוסנים בסוף גם חולים. החדשות היומיומיות מראות שעשרות מיליוני החיסונים שמיהרנו לקנות אינם יעילים נגד הווריאנטים החדשים, אך בכל זאת המערכת מחפשת עוד צרכנים שישתמשו במוצר העודף שקנינו; צריך או לשכנע את האנשים לקחת יותר מנות או להרחיב את טווח הגילאים. הדרישות להורדת גיל הילדים לניסויים הבאים אפילו לא לוקחות בחשבון את המשקל המופחת של הילדים לעומת המבוגרים; ובעיקר, הדורשים לחסן ילדים מסתירים מחקר שפורסם על ידי משרד הבריאות המוצא שלפחות שליש של הילדים, אך אולי אפילו חצי, כבר היו במגע עם הנגיף ובדם שלהם יש נוגדנים נגד קוביד-19.

אם לא תהיה לנו הגנה אחרת בממשלה או בכנסת, נצטרך להגן בעצמנו על הילדים, כך שפשוט נוותר על זכויותינו להיכנס למסעדה או לנסוע לחו"ל. אף אם ישיבו את ילדינו בצד הכיתה או אפילו לא יתנו להם להיכנס (כמו בימים ההם באירופה בזמן של הנאצים), נמשיך להגן עליהם מפני החיסון נגד קוביד. זה חובה. הם העתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה