28.3.2022

קוביד-19 יצא מהמעבדות בסין – שיתוף הפעולה של ישראל עם סין פוגעת בביטחון המדינה

הערוץ NTD בעברית נתן לי שלוש שאלות ופרסם את תשובותיי ב-24.3.2022:

ביום האחרון של 2019 סין הודיעה שבעיר ווהאן הופיעה בדצמבר מחלה מסתורית חדשה, אך התברר שהם שיקרו, כי המגפה פרצה כבר בקיץ 2019. בווהאן יש מכון לווירולוגיה שביצע בשנת 2015 ניסויים שאפשרו לנגיף קורונה מחיות לתקוף תאים אנושיים. מדענים מערביים גינו את הניסויים
המסוכנים והזהירו מפני מחדלי בטיחות במכון. דליפות הפתוגנים ממעבדות בסין שכיחות: לדוגמה דליפת נגיף השפעת בשנת 1977 גרמה למגיפה עולמית, ודליפה ממכון בעיר לנז'ו ב-2019 הדביקה בסין 100 אלף אנשים בברוצלוזיס. מדענים סינים נתפסו בזיוף נתונים. אפילו נתונים על החולים ומתים מקורונה בסין מזויפים, הם נותנים מספרים פי אלף נמוכים ממדינות אחרות. היום כבר ברור שמוצא מלאכותי או דליפה ממעבדה אינן תאוריות קונספירציה. ב-RNA של הקוביד יש החדרת 12 נוקלאוטידים שלא נמצאים בשום זן קורונה אחר שמקודדים 4 חומצות אמינו בחלבון SPIKE וכך מאפשרים לנגיף להיכנס בקלות לתאים אנושיים. קוביד-19 כן יצא מהמעבדות בסין. בוא נקווה שלא בכוונה, אבל רק מרשלנות נפשעת. 

מדוע אתה מתנגד לשיתוף פעולה של ישראל עם ממשלת סין?
מדינת ישראל נותנת לסין שליטה במפעלים כמו תנובה ונותנת לסין לנהל פרויקטים אסטרטגיים כמו הקמת נמלים, רכבות ומתקני התפלה. תמורת סחורה ושירות באיכות ירודה אנו מייצאים לסין מוצרי הי-טק ומוצרים צבאיים. זה מוזר כי סין אינה מדינה ידידותית והסכימה ליצור את היחסים הדיפלומטיים רק תמורת ידע צבאי. בסין יש מיליון אנשים במכנות ריכוז ו- 65,000 אסירים נהרגו ופורקו לאיברים לצורך השתלות. לא ברור מה היתרון של הסחר שלנו עם סין. יתר על כך, בקיץ 2020 סגרו הסינים עסקה עם איראן שלפיה סין תשקיע 400 מיליארד דולר במשך 25 שנה, כולל אספקת אמצעי לחימה, אימונים משותפים, וכן שיתוף פעולה בפיתוח נשק, במודיעין ובסייבר. בוזמנית ישראל מעבירה את הנמל בחיפה לניהול על ידי חברה סינית למשך 25 שנים למרות האזהרות של ארה"ב. האסטרטגים הבכירים שלנו, כולל ראשי המוסד לשעבר וראשי השב"כ לשעבר הזהירו שמסירת התשתיות לידיים של מדינה עוינת מחלישה את הריבונות שלנו ופוגעת ביכולת שלנו מול איראן. לפי כך, הגבלת שיתוף הפעולה עם סין הכרחית.
 
מה הניסיון שלך לגבי שיטות הפעולה של משטרים טוטליטריים?
למשטרים האלה, נאצים וקומוניסטים, היו שיטות דומות, לדוגמה שימוש שיטתי בפרופגנדה. נולדתי בצ'כיה רק 7 שנים אחרי השואה שבה נספו רוב קרובי המשפחה שלי. כשנולדתי הגיעו לשיאם המשפטים המפוברקים שסטלין ארגן בפראג, רבים הוצאו להורג, רובם יהודים. בעצמי הרגשתי את הפרופגנדה הקומוניסטית כבר מכיתה א'. האנשים שנולדו בדמוקרטיה לפעמים לא מסוגלים להעריך באופן נכון משטרים כמו סין הקומוניסטית. אי-הבנה כזאת עוזרת לסין במאמציה לשלוט במערב התמים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה