19.7.2022

סין הקומוניסטית מסכנת את הריבונות ואת הביטחון של מדינת ישראל

המאה השנים האחרונות היו אכזריות ביותר בהיסטוריה של האנושות וסין הקומוניסטית תרמה לזה משמעותית. בקמפיינים של המפלגה הקומוניסטית של סין (מק"ס), כגון "הקפיצה הגדולה קדימה" או "מהפכת התרבות", נספו כ-100 מיליון אנשים. רעב, אונס, עינויים וכריתת איברים היו אמצעים בתוכניות חינוך מחדש של מק"ס.

בשלושים השנים האחרונות מק"ס ניצלה את היתרונות של שוק חופשי אך בלי לותר על הטרור הפוליטי. ביום 20 ביולי 1999 התחילה מק"ס במסע טרור נגד הארגון הבודהיסטי פאלון גונג. רבים מ-70 מיליון התומכים בארגון נעצרו וחלקם נהרגו ופורקו לאיברים להשתלה; מספרם המתים מוערך כמיליון נפשות.

מסע הרוע של מק"ס לא נגמר. הם מאיימים על כל השכנים שלהם אך הפחד שלי הכי נורא הוא שהם באים להשתלת על המדינה שלנו. כבר קיבלו בישראל מפעלים ונמלים לניהול, ומנהלים פרויקטים אסטרטגים הכי חשובים. מק"ס הקימה פה מרכזי חינוך על פי האידאולוגיה שלה. הם כבר נתפסו כאשר השתילו מכשירי האזנה במשרדים הממשלתיים. הם כבר איימו על העיתונאים הישראלים בגלל שראיינו פוליטיקאים מטאיוואן.

ביום 17 ביולי דיבר בחדשות 13 פרופסור מהאוניברסיטה UIBE ISRAEL על הצורך למסור את שדה התעופה נתב"ג לקבלנים לבניית דירות כאשר שדה התעופה החדש יבנה במקום אחר על ידי סין. העיתונאים בטלוויזיה התלהבו מהרעיון ואפילו לא הסבירו ש-UIBE ISRAEL היא אוניברסיטה של המפלגה הקומוניסטית בפתח תקווה שבעצם עושה פרסום לעוד פרויקט סיני מפוקפק.

סין הקומוניסטית חתמה על הסכם ענק עם איראן על שיתוף פעולה צבאי ומודיעיני. הבכירים בשב"כ כמו כן גם בארה"ב הזהירו מפני השתלטות סין על מדינת ישראל. מק"ס נטרלה חופש של 70 מיליון אנשים אצלם בצ'יק; אני שואל כמה זמן יכול לקחת להם לנטרל חופש של 9 מיליון ישראלים? הם כבר התחילו לעבוד על זה בפרופיל נמוך, תוך בית שלנו הם בונים בשקט כמו טרמיטים את השפעתם וכבר נמצאים בכל מקום. אנו צריכים להתעורר לפני שהבית ייפול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה